Alarm dla Ziemi
Wyzwanie
Celem Banku BNP Paribas było wpłynięcie na odbiorców mini audycji o charakterze edukacyjnym oraz uświadomienie im skali problemów dotykających Ziemi i tego jak ważne są zmiany związane z ekologią. Marka chciała być orędownikiem ekologii i motorem zmian związanych z ochroną środowiska.
Źródło materiałów wideo: TVN
Odpowiedź
Krokiem do połączenia inicjatywy Banku BNP Paribas i wyznawanych przez niego wartości z działaniami sponsoringowymi było stworzenie konceptu oraz produkcja 23 mini audycji, poruszających aktualne tematy związane z szeroko pojętymi zagrożeniami dla środowiska i planety Ziemi.
Źródło materiałów wideo: TVN
Plan
Materiały o plastiku, gatunkach zwierząt na granicy wyginięcia, niezbędnych do życia drzewach, zmianach klimatu oraz eko modzie emitowane były na pięciu kanałach: TVN, TVN24, TVN24 BiŚ, TVN7 i TTV przez cały grudzień 2020.