Alarm dla Ziemi
Case Study

Alarm dla Ziemi

Wyzwanie

Celem Banku BNP Paribas było wpłynięcie na odbiorców mini audycji o charakterze edukacyjnym oraz uświadomienie im skali problemów dotykających Ziemi i tego jak ważne są zmiany związane z ekologią. Marka chciała być orędownikiem ekologii i motorem zmian związanych z ochroną środowiska.

Źródło materiałów wideo:  TVN

Odpowiedź

Krokiem do połączenia inicjatywy Banku BNP Paribas i wyznawanych przez niego wartości z działaniami sponsoringowymi było stworzenie konceptu oraz produkcja 23 mini audycji, poruszających aktualne tematy związane z szeroko pojętymi zagrożeniami dla środowiska i planety Ziemi.

Źródło materiałów wideo:  TVN

Plan

Materiały o plastiku, gatunkach zwierząt na granicy wyginięcia, niezbędnych do życia drzewach, zmianach klimatu oraz eko modzie emitowane były na pięciu kanałach: TVN, TVN24, TVN24 BiŚ, TVN7 i TTV przez cały grudzień 2020.

0
materiały wideo
0
emisji wskazań sponsorskich
0
kanałów TV

Zobacz, co nam wyszło spod ręki

Wszystkiego Słodkiego
Wszystkiego Słodkiego
/
branded content
/
strategia
Wszystkiego Słodkiego
Wszystkiego Słodkiego
Weekendowa metemorfoza
Weekendowa metemorfoza
/
product placement
/
strategia
Weekendowa metemorfoza
Weekendowa metemorfoza
Budując marzenia
Budując marzenia
/
product placement
/
produkcja wideo
Budując marzenia
Budując marzenia

Pogadamy o contencie?

Śmiało Napisz do nas!

Hmmmm interesujące...

Jak mamy się z Tobą skontaktować?

Miło nam Cię poznać!

Jeszcze tylko wyraź zgodę

ul. Modra 92c, Warszawa
[contact-form-7 id="5" title="Contact form 1"]