Weekendowa metemorfoza
Case Study

Weekendowa metamorfoza

Weekendowa metemorfoza

Wyzwanie

Znalezienie odpowiedniego formatu dla przedstawienia farb marki Beckers i udowodnienie grupie docelowej, że podstawą udanego remontu są produkty dobrej jakości. Zachęcenie odbiorców do przeprowadzenia zmian we własnych przestrzeniach.

Odpowiedź

Jak wiadomo każda metamorfoza zaczyna się… od zmiany koloru, dlatego marka Beckers została bohaterem nowej serii „Weekendowej metamorfozy”. To format, w którym nie tylko można śledzić powstawanie projektu, ale także oglądać wszystkie etapy jego realizacji.

Weekendowa metemorfoza

Plan

Architekt i projektant z wieloletnim doświadczeniem Krzysztof Miruć wraz ze swoją ekipą w weekendy przeprowadzają metamorfozy wnętrz. Zastosowanie kolorów z palet Beckers Designer Collection sprawia, że remonty stają się jeszcze bardziej spektakularne.

Realizacja

BrandTime wspólnie z klientem ustalał proces produkcyjny każdego odcinka z farbami Beckers w roli głównej. „Weekendowe metamorfozy” miały swoją premierę 17 kwietnia 2021 roku na antenie HGTV o godz. 22.00. Programy były emitowane co sobotę.

 

Zobacz, co nam wyszło spod ręki

Wszystkiego Słodkiego
Wszystkiego Słodkiego
/
branded content
/
strategia
Wszystkiego Słodkiego
Wszystkiego Słodkiego
Budując marzenia
Budując marzenia
/
product placement
/
produkcja wideo
Budując marzenia
Budując marzenia
Dr. Oetker w programie Masterchef Junior
Dr. Oetker w programie Masterchef Junior
/
product placement
/
sponsoring
Dr. Oetker w programie Masterchef Junior
Dr. Oetker w programie Masterchef Junior

Pogadamy o contencie?

Śmiało Napisz do nas!

Hmmmm interesujące...

Jak mamy się z Tobą skontaktować?

Miło nam Cię poznać!

Jeszcze tylko wyraź zgodę

ul. Modra 92c, Warszawa