Case Study
Wszystkiego Słodkiego
Wyzwanie
Kluczowym wyzwaniem było stworzenie zupełnie nowego formatu programu, którego dotąd nie było w ramówce TVN. Zależało nam też na inspiracji grupy docelowej oraz pobudzeniu jej kreatywności kulinarnej.
Odpowiedź
Stworzyliśmy format, który okazał się hitem wiosennej ramówki TVN. Dorota Szelągowska i Mateusz Gessler stworzyli na ekranie duet idealny. Wyprodukowaliśmy 40 odcinków, pokazując jak przygotować słodkie wypieki w prosty, ale zarazem niebanalny sposób. Brand Time odpowiadał również za pozyskanie sponsorów, wśród których znaleźli się m.in. Dr. Oetker, Bosch, Lurpak® czy Florina.
Plan
Cykl programów emitowanych na antenie TVN, TVN 7, TVN Style, Food Network (Grupa Discovery TVN) od marca 2022.
0
Wyjątkowych prowadzących
0
Unikalnych odcinków
0
Stacje TV i 4 partnerów, będących liderami w swojej kategorii
Zobacz, co nam wyszło spod ręki
Pogadamy o contencie?
Śmiało Napisz do nas!
Hmmmm interesujące...
Jak mamy się z Tobą skontaktować?
Miło nam Cię poznać!
Jeszcze tylko wyraź zgodę
biuro@brandtime.pl
ul. Modra 92c, Warszawa
[contact-form-7 id="5" title="Contact form 1"]