Wszystkiego Słodkiego
Case Study

Wszystkiego Słodkiego

Wyzwanie

Kluczowym wyzwaniem było stworzenie zupełnie nowego formatu programu, którego dotąd nie było w ramówce TVN. Zależało nam też na inspiracji grupy docelowej oraz pobudzeniu jej kreatywności kulinarnej.

Wszystkiego Słodkiego

Odpowiedź

Stworzyliśmy format, który okazał się hitem wiosennej ramówki TVN. Dorota Szelągowska i Mateusz Gessler stworzyli na ekranie duet idealny. Wyprodukowaliśmy 40 odcinków, pokazując jak przygotować słodkie wypieki w prosty, ale zarazem niebanalny sposób. Brand Time odpowiadał również za pozyskanie sponsorów, wśród których znaleźli się m.in. Dr. Oetker, Bosch, Lurpak® czy Florina.

Plan

Cykl programów emitowanych na antenie TVN, TVN 7, TVN Style, Food Network (Grupa Discovery TVN) od marca 2022.

0
Wyjątkowych prowadzących
0
Unikalnych odcinków
0
Stacje TV i 4 partnerów, będących liderami w swojej kategorii

Zobacz, co nam wyszło spod ręki

Weekendowa metemorfoza
Weekendowa metemorfoza
/
product placement
/
strategia
Weekendowa metemorfoza
Weekendowa metemorfoza
Budując marzenia
Budując marzenia
/
product placement
/
produkcja wideo
Budując marzenia
Budując marzenia
Dr. Oetker w programie Masterchef Junior
Dr. Oetker w programie Masterchef Junior
/
product placement
/
sponsoring
Dr. Oetker w programie Masterchef Junior
Dr. Oetker w programie Masterchef Junior

Pogadamy o contencie?

Śmiało Napisz do nas!

Hmmmm interesujące...

Jak mamy się z Tobą skontaktować?

Miło nam Cię poznać!

Jeszcze tylko wyraź zgodę

ul. Modra 92c, Warszawa