![Budując marzenia](https://brandtime.pl/wp-content/uploads/2022/08/budując-case-w-tle-1920x1080.jpg)
![Budując marzenia](https://brandtime.pl/wp-content/uploads/2022/08/tikurilla-logo.gif)
Budując marzenia
![Budując marzenia](https://brandtime.pl/wp-content/uploads/2022/08/zdjęcie-1-1024x768.jpeg)
Wyzwanie
Kluczowym wyzwaniem było osadzenie produktów marki Tikkurila w programie remontowym z elementami reality, który przyciągnie przed telewizory dużą publiczność.
Odpowiedź
Marka Tikkurilla została partnerem nowego programu „Budując marzenia”, w którym Anna Dereszowska wspólnie z narzeczonym buduje nowoczesną agroturystykę na Mazurach. Stworzyliśmy wspólnie idealną kompozycję produktów w otoczeniu sielskiej estetyki różnorodnych domków.
![Budując marzenia](https://brandtime.pl/wp-content/uploads/2022/08/IMG-20210708-WA0011.jpg)
Plan
Program był emitowany na antenie TVN Style od maja 2021 roku, natomiast kontynuacja remontowych przygód miała miejsce jesienią 2021. Farby Tikkurila odgrywały główną rolę podczas całego procesu powstawania domków – od projektowania do prac wykończeniowych.
Realizacja
BrandTime wspólnie z klientem ustalał szczegóły realizacji każdego odcinka, w którym eksponowane były produkty Tikurilla. Był to wieloetapowy proces – począwszy od stworzenia projektów spełniających kolorystyczne marzenia pary, poprzez etap remontowy, po wykończenia wnętrz i dopracowanie detali.