Budując marzenia
Case Study

Budując marzenia

Budując marzenia

Wyzwanie

Kluczowym wyzwaniem było osadzenie produktów marki Tikkurila w programie remontowym z elementami reality, który przyciągnie przed telewizory dużą publiczność.

Odpowiedź

Marka Tikkurilla została partnerem nowego programu „Budując marzenia”, w którym Anna Dereszowska wspólnie z narzeczonym buduje nowoczesną agroturystykę na Mazurach. Stworzyliśmy wspólnie idealną kompozycję produktów w otoczeniu sielskiej estetyki różnorodnych domków.

Budując marzenia

Plan

Program był emitowany na antenie TVN Style od maja 2021 roku, natomiast kontynuacja remontowych przygód miała miejsce jesienią 2021. Farby Tikkurila odgrywały główną rolę podczas całego procesu powstawania domków – od projektowania do prac wykończeniowych.

Realizacja

BrandTime wspólnie z klientem ustalał szczegóły realizacji każdego odcinka, w którym eksponowane były produkty Tikurilla. Był to wieloetapowy proces – począwszy od stworzenia projektów spełniających kolorystyczne marzenia pary, poprzez etap remontowy, po wykończenia wnętrz i dopracowanie detali.

Zobacz, co nam wyszło spod ręki

Wszystkiego Słodkiego
Wszystkiego Słodkiego
/
branded content
/
strategia
Wszystkiego Słodkiego
Wszystkiego Słodkiego
Weekendowa metemorfoza
Weekendowa metemorfoza
/
product placement
/
strategia
Weekendowa metemorfoza
Weekendowa metemorfoza
Dr. Oetker w programie Masterchef Junior
Dr. Oetker w programie Masterchef Junior
/
product placement
/
sponsoring
Dr. Oetker w programie Masterchef Junior
Dr. Oetker w programie Masterchef Junior

Pogadamy o contencie?

Śmiało Napisz do nas!

Hmmmm interesujące...

Jak mamy się z Tobą skontaktować?

Miło nam Cię poznać!

Jeszcze tylko wyraź zgodę

ul. Modra 92c, Warszawa