Dr. Oetker w programie Masterchef Junior
Case Study

Dr. Oetker w Masterchef Junior

Dr. Oetker w programie Masterchef Junior

Wyzwanie

Kluczowym wyzwaniem było osadzenie produktów marki Dr. Oetker w formacie kulinarnego show, które przyciągnie przed ekrany dużą liczbę osób. Zależało nam również na pobudzeniu kreatywności uczestników programu oraz zachęceniu widzów do eksperymentowania w kuchni.

Odpowiedź

Produkty marki Dr. Oetker pojawiły się w siódmej edycji kulinarnego show „Masterchef Junior”. W emitowanych odcinkach uczestnicy mogli sięgać po dodatki do pieczenia marki, by wzbogacić swoje desery, wypieki czy dania wytrawne.

Dr. Oetker w programie Masterchef Junior

Plan

Program Masterchef Junior, w którym obecne były produkty marki Dr. Oetker był emitowany na antenie TVN w każdą niedzielę o godz. 20:05. wiosną 2022 roku.

Realizacja

BrandTime wspólnie z klientem ustalał szczegóły realizacji – zarówno, gdy produkty były używane w kulinarnych konkurencjach, jak i podczas aranżacji stanowisk uczestników. W efekcie kucharze podczas specjalnych rozgrywek bazowali na wyrobach marki Dr. Oetker, przygotowując nietypowe dania, takie jak na przykład bułeczki bao czy wytrawne tarty.

Zobacz, co nam wyszło spod ręki

Wszystkiego Słodkiego
Wszystkiego Słodkiego
/
branded content
/
strategia
Wszystkiego Słodkiego
Wszystkiego Słodkiego
Weekendowa metemorfoza
Weekendowa metemorfoza
/
product placement
/
strategia
Weekendowa metemorfoza
Weekendowa metemorfoza
Budując marzenia
Budując marzenia
/
product placement
/
produkcja wideo
Budując marzenia
Budując marzenia

Pogadamy o contencie?

Śmiało Napisz do nas!

Hmmmm interesujące...

Jak mamy się z Tobą skontaktować?

Miło nam Cię poznać!

Jeszcze tylko wyraź zgodę

ul. Modra 92c, Warszawa