Dr. Oetker w Masterchef Junior
Wyzwanie
Kluczowym wyzwaniem było osadzenie produktów marki Dr. Oetker w formacie kulinarnego show, które przyciągnie przed ekrany dużą liczbę osób. Zależało nam również na pobudzeniu kreatywności uczestników programu oraz zachęceniu widzów do eksperymentowania w kuchni.
Odpowiedź
Produkty marki Dr. Oetker pojawiły się w siódmej edycji kulinarnego show „Masterchef Junior”. W emitowanych odcinkach uczestnicy mogli sięgać po dodatki do pieczenia marki, by wzbogacić swoje desery, wypieki czy dania wytrawne.
Plan
Program Masterchef Junior, w którym obecne były produkty marki Dr. Oetker był emitowany na antenie TVN w każdą niedzielę o godz. 20:05. wiosną 2022 roku.
Realizacja
BrandTime wspólnie z klientem ustalał szczegóły realizacji – zarówno, gdy produkty były używane w kulinarnych konkurencjach, jak i podczas aranżacji stanowisk uczestników. W efekcie kucharze podczas specjalnych rozgrywek bazowali na wyrobach marki Dr. Oetker, przygotowując nietypowe dania, takie jak na przykład bułeczki bao czy wytrawne tarty.