![W kuchni z Małymi Szefami](https://brandtime.pl/wp-content/uploads/2022/09/mali-szefowie-news-w-tle-1-1920x1080.jpg)
W kuchni z Małymi Szefami
![W kuchni z Małymi Szefami](https://brandtime.pl/wp-content/uploads/2022/09/ms1.jpg)
Od marca na kanale YouTube TVN Foodie widzowie mogą oglądać kulinarne popisy uczestników ostatnich edycji polskiego MasterChefa Juniora. Przed kulinarnymi wyzwaniami stanęły dwie pary: Lena Góra i Kuba Jaworski oraz Jagoda Łaganowska i Gaja Suchocka. Nie zabrakło interesujących i smacznych przepisów, ciekawych składników, a także dobrego humoru.
Mali Szefowie by MasterChef Junior to spin-off niezwykle popularnego programu MasterChef Junior emitowanego przez telewizję TVN, który od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem widowni. Krótkie, kilkuminutowe odcinki z uczestnikami dwóch poprzednich edycji kulinarnego talent show są dostępne na kanale TVN Foodie w serwisie internetowym YouTube. Tegoroczna edycja Małych Szefów przyciągnęła przed ekrany monitorów, smartfonów i tabletów już ponad 400 000 użytkowników.
fot. Endemol (TVN Warner Bros. Discovery).
![W kuchni z Małymi Szefami](https://brandtime.pl/wp-content/uploads/2022/09/ms2-1024x584.jpg)
W czterech odcinkach widzowie mogą zobaczyć ciekawe dania w wykonaniu Małych Szefów, którzy zaprezentowali wariacje znanych posiłków na każdą porę dnia, także w wersji wegetariańskiej. Do przygotowania swoich propozycji użyli popularnych produktów uwielbianych przez dzieci m.in. paluszków serowych Pik-Nik Original i batoników twarogowych Magija.
Za realizację projektu Mali Szefowie by MasterChef Junior odpowiada agencja Dom Kreatywnego Contentu BrandTime.
fot. Endemol (TVN Warner Bros. Discovery).