Wymarzone Ogrody sezon V
Piąty sezon „Wymarzonych Ogrodów” ponownie przyciągnął przed ekrany liczną publiczność. To dowód na to, że zielone przestrzenie są nie tylko miejscem relaksu, ale i idealnym plenerem dla działań contentowych. Czym wyróżnił się ten sezon?
Prace nad piątym sezonem programu „Wymarzone Ogrody” były kontynuacją zaplanowanych już wcześniej działań. Głównym wyzwaniem, nad którym cały czas pracowała agencja BrandTime, było stworzenie konsorcjum klientów, którzy oprócz aktywnego uczestnictwa, idealnie wpiszą się w tematykę programu.
Na co postawiliśmy w 5. sezonie?
W piątym sezonie królowała autentyczność i naturalność. Iza Szarmach i Olga Piórkowska, czyli gospodynie programu dbały o to, by ogrody nie tylko były modne, ale i pasowały do ich właścicieli. Zostało wyemitowanych 10 odcinków. Każdy z nich zawierał inspiracje, ale i skrywał historie bohaterów, którzy oddali w ręce ekspertek zielone przestrzenie bliskie swoim sercom.
BrandTime ponownie, poza pozyskaniem Partnerów, odpowiadała za stałą współpracę, negocjacje, opracowanie strategii działań komunikacyjnych, sprzedaż, zakup mediów, działania strategiczne i contentowe związane z programem.