Zielone Porady
Case Study

Zielone Porady

Wyzwanie

Jak ciekawie opowiedzieć o produktach, dzięki którym praca w ogrodzie może stać się przyjemnością? Jak nie bazować na tradycyjnej reklamie i pokazać je w telewizji tak, aby była w tym wartość dodana dla konsumenta?

Odpowiedź

Stworzyliśmy krótkie programy, które są poradnikami dotyczącymi prac ogrodowych. Minutowe filmy pokazują krok po kroku jak przygotować ogród na wiosnę, jak postępować chcąc cieszyć się bujną i gęstą trawą lub jak skutecznie walczyć ze szkodnikami na roślinach domowych. „Zielone Porady” zmieniane są sezonowo, na koniec lata zaczną pojawiać się na antenie materiały informujące o pracach, które można w ogrodzie wykonać jesienią. Działania BrandTime rozpoczęły się od przygotowania strategii oraz kreacji, zawierały także zakup mediów i kontrolę bieżących działań wszystkich zaangażowanych podmiotów na ich ewaluacji kończąc.

Plan

Wypracowaliśmy koncepcję, wykreowaliśmy materiały poradnikowe, które będą emitowane przez cały okres wiosenno-letni i przez odpowiednie dobranie oraz zakup mediów zaplanowaliśmy dotarcie do pożądanej grupy odbiorców. „Zielone Porady” pierwszy raz wyemitowane zostały 22 marca 2021 i od tego dnia pojawiać się będą aż do września w TVN, TVN7, HGTV oraz na player.pl.

0
emisji
0
kanały TV
0
wskazań sponsorskich

Współpracę z BrandTime nawiązaliśmy w ramach realizacji i sponsoringu programu Wymarzone Ogrody. Cała realizacja i produkcja wszystkich materiałów do programu razem z BrandTime to przede wszystkim sprawne i szybkie działanie, które jest ogromnym wyzwaniem ze względu na specyfikę rynku ogrodniczego, który mocno jednak zależy od pogody. I to gdy ekipa zdjęciowa pracująca w Warszawie jedzie specjalnie do innego miasta kręcić ujęcia tylko dlatego, że wie, że tam będzie danego dnia dobra pogoda, świadczy nie tylko o zaangażowaniu agencji, ale jej perfekcyjności w szczegółach i wykonaniu.

Dajana Dyka
Evergreen Garden Care

Działając z markami Substral i Fiskars musieliśmy sprawić, aby pokazywanie produktów miało wartością dodaną dla konsumenta i zapadało w pamięć. Równolegle spełniliśmy oczekiwania klienta i wypracowaliśmy 460 lokowań produktu oraz 920 wskazań sponsorskich.

Jarosław Czujak
Managing Director
0
wyprodukowanych materiałów
0
lokowań produktu
0
wskazań sponsorskich

Zobacz, co nam wyszło spod ręki

Wszystkiego Słodkiego
Wszystkiego Słodkiego
/
branded content
/
strategia
Wszystkiego Słodkiego
Wszystkiego Słodkiego
Weekendowa metemorfoza
Weekendowa metemorfoza
/
product placement
/
strategia
Weekendowa metemorfoza
Weekendowa metemorfoza
Budując marzenia
Budując marzenia
/
product placement
/
produkcja wideo
Budując marzenia
Budując marzenia

Pogadamy o contencie?

Śmiało Napisz do nas!

Hmmmm interesujące...

Jak mamy się z Tobą skontaktować?

Miło nam Cię poznać!

Jeszcze tylko wyraź zgodę

ul. Modra 92c, Warszawa