Case Study
Zrób to sam OBI
Wyzwanie
Znalezienie odpowiedniego formatu i przedstawienie nowego konceptu OBI. Inspiracja grupy docelowej, pobudzenie jej kreatywności i potrzeby personalizacji mebli przy użyciu serii z serii Zrób to Sam marki OBI.
Odpowiedź
Produkcja krótkich programów pokazujących nam w sposób poklatkowy każdy etap tworzenia mebla, a także jak może zostać zaaranżowany we wnętrzu. BrandTime odpowiada za każdy etap realizacji projektu od strategii po kontrolę efektów emisji.
Plan
Materiały wideo DIY emitowane są na antenie TVN, TVN7 oraz HGTV od października 2020 roku, a ich emisja zakończy się w grudniu. Rotowane są zgodnie z zaplanowaną przez klienta kampanią promocyjną w innych kanałach marki oraz tych przez nią wykorzystywanych.
Emisji
0
Kanały TV
0
Wskazań sponsorskich
0
Zobacz, co nam wyszło spod ręki
Pogadamy o contencie?
Śmiało Napisz do nas!
Hmmmm interesujące...
Jak mamy się z Tobą skontaktować?
Miło nam Cię poznać!
Jeszcze tylko wyraź zgodę
biuro@brandtime.pl
ul. Modra 92c, Warszawa
[contact-form-7 id="5" title="Contact form 1"]