Zrób to sam OBI
Case Study

Zrób to sam OBI

Wyzwanie

Znalezienie odpowiedniego formatu i przedstawienie nowego konceptu OBI. Inspiracja grupy docelowej, pobudzenie jej kreatywności i potrzeby personalizacji mebli przy użyciu serii z serii Zrób to Sam marki OBI.

Odpowiedź

Produkcja krótkich programów pokazujących nam w sposób poklatkowy każdy etap tworzenia mebla, a także jak może zostać zaaranżowany we wnętrzu. BrandTime odpowiada za każdy etap realizacji projektu od strategii po kontrolę efektów emisji.

Plan

Materiały wideo DIY emitowane są na antenie TVN, TVN7 oraz HGTV od października 2020 roku, a ich emisja zakończy się w grudniu. Rotowane są zgodnie z zaplanowaną przez klienta kampanią promocyjną w innych kanałach marki oraz tych przez nią wykorzystywanych.

Emisji
0
Kanały TV
0
Wskazań sponsorskich
0

Zobacz, co nam wyszło spod ręki

Wszystkiego Słodkiego
Wszystkiego Słodkiego
/
branded content
/
strategia
Wszystkiego Słodkiego
Wszystkiego Słodkiego
Weekendowa metemorfoza
Weekendowa metemorfoza
/
product placement
/
strategia
Weekendowa metemorfoza
Weekendowa metemorfoza
Budując marzenia
Budując marzenia
/
product placement
/
produkcja wideo
Budując marzenia
Budując marzenia

Pogadamy o contencie?

Śmiało Napisz do nas!

Hmmmm interesujące...

Jak mamy się z Tobą skontaktować?

Miło nam Cię poznać!

Jeszcze tylko wyraź zgodę

ul. Modra 92c, Warszawa
[contact-form-7 id="5" title="Contact form 1"]