Zrób to sam OBI
Case Study

Zrób to sam OBI

Wyzwanie

Znalezienie odpowiedniego formatu i przedstawienie nowego konceptu OBI. Inspiracja grupy docelowej, pobudzenie jej kreatywności i potrzeby personalizacji mebli przy użyciu serii z serii Zrób to Sam marki OBI.

Odpowiedź

Produkcja krótkich programów pokazujących nam w sposób poklatkowy każdy etap tworzenia mebla, a także jak może zostać zaaranżowany we wnętrzu. BrandTime odpowiada za każdy etap realizacji projektu od strategii po kontrolę efektów emisji.

Plan

Materiały wideo DIY emitowane są na antenie TVN, TVN7 oraz HGTV od października 2020 roku, a ich emisja zakończy się w grudniu. Rotowane są zgodnie z zaplanowaną przez klienta kampanią promocyjną w innych kanałach marki oraz tych przez nią wykorzystywanych.

Emisji
0
Kanały TV
0
Wskazań sponsorskich
0

Zobacz, co nam wyszło spod ręki

Wymarzone ogrody
Wymarzone ogrody
/
product placement
/
produkcja wideo
Wymarzone ogrody
Wymarzone ogrody
Kino 2020
Kino 2020
/
product placement
/
sponsoring
Kino 2020
Kino 2020
Alarm dla Ziemi
Alarm dla Ziemi
/
content
/
produkcja wideo
Alarm dla Ziemi
Alarm dla Ziemi

Pogadamy o contencie?

Śmiało Napisz do nas!

Hmmmm interesujące...

Jak mamy się z Tobą skontaktować?

Miło nam Cię poznać!

Jeszcze tylko wyraź zgodę

ul. Modra 92c, Warszawa