Cykl krótkich wideo we współpracy z markami Fiskars i Substral.
Wymarzone Ogrody
Wyzwanie
Kluczowym działaniem podczas prac nad IV sezonem programu Wymarzone Ogrody było stworzenie konsorcjum klientów, którzy nie tylko aktywnie zaangażują się w jego współtworzenie, ale których produkty doskonale wpiszą się w tematykę programu, dzięki czemu wykreowane treści będą naturalne i wiarygodne dla odbiorców.
Poza pozyskaniem Partnerów odpowiadaliśmy za stałą współpracę z nimi, negocjacje, opracowaliśmy strategię działań komunikacyjnych, sprzedaż, zakup mediów, działania strategiczne i contentowe związane z programem.
Odpowiedź
Odpowiednie dobranie programu do partnerów: OBI, Substral oraz Fiskars pozwoliło nam na wykreowanie spójnego przekazu. Trzy marki, możliwe do kupienia pod jednym dachem, wzajemnie się uzupełniające podczas prac ogrodowych i dające niekończące się możliwości kreowania ogrodu, dbania o niego i zmieniania według swoich upodobań to klucz do sukcesu lokowań produktu i lepszych wyników sprzedażowych.
Plan
IV sezon Wymarzonych Ogrodów składa się z 10 odcinków. W każdym z nich prowadzące program – Izabela Piórkowska i Olga Szarmach dokonują metamorfozy ogrodów uczestników programu. Tworzą dla nich oazę i pokazują jak we własnym ogródku możemy odtworzyć przedstawione przez nie rozwiązania.
Działania marek rozpoczęły się wraz z początkiem wiosny. Wtedy prowadzące program zostały ambasadorkami marki OBI, a materiały reklamowe z ich wizerunkiem pojawiły się w marketach i na billboardach, wyemitowany został też po raz pierwszy dodatkowy program poradnikowy Zielone Porady. Między kwietniem, a czerwcem emitowane będą odcinki Wymarzonych Ogrodów. Natomiast w okresie wiosenno-wakacyjnym 4 razy prowadzące program pojawią się w Dzień Dobry TVN. Działania stworzone dookoła programu zakończą się przed pierwszymi dniami jesieni, ostatnimi materiałami z cyklu Zielone Porady.
Pierwszy odcinek IV sezonu Wymarzonych Ogrodów miał premierę 11 kwietnia 2021 na antenie HGTV i platformie Player.pl, a od maja rozpocznie się emisja programu na kanale TVN.
Dodatkowe działania contentowe
Dodatkowo do programu na kanałach TVN, HGTV oraz TVN7 wyemitowane zostały mini formaty realizowane z poszczególnymi markami. Zielone Porady – to cykl krótkich, poradnikowych materiałów wideo stworzonych z marką Substral, pokazujących jak dbać o własne ogrody. BrandTime odpowiadał za opracowanie strategii oraz kreację, zakup mediów, kontrolę realizacji oraz ewaluację.
Dodatkowe działania contentowe
Towarzyszącym projektem, w którym BrandTime brał czynny udział, jest współpraca prowadzących z marką OBI. Zostały one bohaterkami spotów reklamowych, pojawiły się na bilbordach sponsorskich, a także będą udzielać porad w mediach społecznościowych marki. Dodatkowo OBI stworzyło dedykowaną Wymarzonym Ogrodom podstronę w swoim serwisie internetowym.