Wymarzone ogrody
Case Study

Wymarzone Ogrody

Wyzwanie

Kluczowym działaniem podczas prac nad IV sezonem programu Wymarzone Ogrody było stworzenie konsorcjum klientów, którzy nie tylko aktywnie zaangażują się w jego współtworzenie, ale  których produkty doskonale wpiszą się w tematykę programu, dzięki czemu wykreowane treści będą naturalne i wiarygodne dla odbiorców.

Poza pozyskaniem Partnerów odpowiadaliśmy za stałą współpracę z nimi, negocjacje, opracowaliśmy strategię działań komunikacyjnych, sprzedaż, zakup mediów, działania strategiczne i contentowe związane z programem.

Zielone porady

Cykl krótkich wideo we współpracy z markami Fiskars i Substral.

Zobacz

Odpowiedź

Odpowiednie dobranie programu do partnerów: OBI, Substral oraz Fiskars pozwoliło nam na wykreowanie spójnego przekazu. Trzy marki, możliwe do kupienia pod jednym dachem, wzajemnie się uzupełniające podczas prac ogrodowych i dające niekończące się możliwości kreowania ogrodu, dbania o niego i zmieniania według swoich upodobań to klucz do sukcesu lokowań produktu i lepszych wyników sprzedażowych.

Plan

IV sezon Wymarzonych Ogrodów składa się z 10 odcinków. W każdym z nich prowadzące program – Izabela Piórkowska i Olga Szarmach dokonują metamorfozy ogrodów uczestników programu. Tworzą dla nich oazę i pokazują jak we własnym ogródku możemy odtworzyć przedstawione przez nie rozwiązania.

Działania marek rozpoczęły się wraz z początkiem wiosny. Wtedy prowadzące program zostały ambasadorkami marki OBI, a materiały reklamowe z ich wizerunkiem pojawiły się w marketach i na billboardach, wyemitowany został też po raz pierwszy dodatkowy program poradnikowy Zielone Porady. Między kwietniem, a czerwcem emitowane będą odcinki Wymarzonych Ogrodów. Natomiast w okresie wiosenno-wakacyjnym 4 razy prowadzące program pojawią się w Dzień Dobry TVN. Działania stworzone dookoła programu zakończą się przed pierwszymi dniami jesieni, ostatnimi materiałami z cyklu Zielone Porady.

Pierwszy odcinek IV sezonu Wymarzonych Ogrodów miał premierę 11 kwietnia 2021 na antenie HGTV i platformie Player.pl, a od maja rozpocznie się emisja programu na kanale TVN.

Dodatkowe działania contentowe

Dodatkowo do programu na kanałach TVN, HGTV oraz TVN7 wyemitowane zostały mini formaty realizowane z poszczególnymi markami. Zielone Porady – to cykl krótkich, poradnikowych materiałów wideo stworzonych z marką Substral, pokazujących jak dbać o własne ogrody. BrandTime odpowiadał za opracowanie strategii oraz kreację, zakup mediów, kontrolę realizacji oraz ewaluację.

0
odcinków
0
emisji wskazań sponsorskich w programie
0
bbs dla jednego partnera we wszystkich materiałach

Dodatkowe działania contentowe

Towarzyszącym projektem, w którym BrandTime brał czynny udział, jest współpraca prowadzących z marką OBI. Zostały one bohaterkami spotów reklamowych, pojawiły się na bilbordach sponsorskich, a także będą udzielać porad w mediach społecznościowych marki. Dodatkowo OBI stworzyło dedykowaną Wymarzonym Ogrodom podstronę w swoim serwisie internetowym.

0
marki
0
kanały TV
0
emisji odcinków

Zobacz, co nam wyszło spod ręki

Wszystkiego Słodkiego
Wszystkiego Słodkiego
/
branded content
/
strategia
Wszystkiego Słodkiego
Wszystkiego Słodkiego
Weekendowa metemorfoza
Weekendowa metemorfoza
/
product placement
/
strategia
Weekendowa metemorfoza
Weekendowa metemorfoza
Budując marzenia
Budując marzenia
/
product placement
/
produkcja wideo
Budując marzenia
Budując marzenia

Pogadamy o contencie?

Śmiało Napisz do nas!

Hmmmm interesujące...

Jak mamy się z Tobą skontaktować?

Miło nam Cię poznać!

Jeszcze tylko wyraź zgodę

ul. Modra 92c, Warszawa
[contact-form-7 id="5" title="Contact form 1"]